Szuhogy.hu
  • Címlap
  • Hírek
  • Bemutatkozás
    • A település címere
    • A település története
    • Térképek, földrajz
    • Demográfiai adatok
    • A település látnivalói
    • Tájékoztatás a futballpálya használatáról
    • Képgaléria
    • Iskola
  • Kirendeltség
    • Polgármester
    • Jegyző/Ügyintézők
    • Hivatalok
    • Járás
    • Hirdetmények és felhívások
    • Nyomtatványok
    • Önkormányzati intézmények
      • A Szuhogyi Nyitnikék Óvoda bemutatása
    • Civil szervezetek
    • Elérhetőségek
    • Közérdekű
  • Képviselő-testület
    • Jegyzőkönyvek
    • Testületi anyagok
    • Hatályos rendeletek
    • Közérdekű közlemények
    • Költségvetés
    • Pályázatok
    • Településszerkezeti terv
    • Településarculati Kézikönyv
    • Zárszámadás
  • Ügyintézés
    • Adónyomtatványok
    • Önkormányzati nyomtatványok
    • Elektronikus ügyintézés
  • Választási információk
    • Választási szervek
    • Választási ügyintézés
    • 2024. évi általános választások
    • Korábbi választások
      • HVB határozat
      • Választási hirdetmény
      • Választási ülés
      • Választási tájékoztató
Szuhogy.hu > Elektronikus ügyintézés

Intézze ügyeit elektronikusan


Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan !
Kényelmes és gyors megoldást nyújt a bárhonnan elérhető Önkormányzati Hivatali Portál * pdf

A Szendrő Városi Önkormányzat az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (E-ügyintézési tv.) alapján természetes és jogi személy ügyfelei számára az Önkormányzati Hivatali Portálon vagy az elektronikus űrlappal nem támogatottak ügyek esetén az e-Papír szolgáltatás segítségével lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre.

Az E-ügyintézési tv. 9. § (1) alapján a gazdálkodó szervezetek számára 2018.01.01-től kötelező az elektronikus ügyintézés, elektronikus ügyintézésre kötelezettektől papír alapon nem áll módunkban ügyinditó dokumentumot befogadni.
Amennyiben az elektronikus ügyintézésre kötelezett gazdálkodó szervezet ügyfél nem elektronikus úton nyújtja be kérelmét, akkor az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény 46. § (1) a) pontja értelmében a kérelem visszautasításának van helye.

Gazdálkodó szervezet fogalma
2018. évben – a maradéktalan elektronikus kommunikáció megvalósítása és a Cégkapu használatra való megfelelő időtávú felkészülés érdekében – továbbra is a korábban már megszokott módon kommunikálhatnak elektronikus úton a NAV-val. Az Általános Nyomtatványkitöltő program (ÁNYK) segítségével az elektronikus tárhelyen keresztül lehetséges az egyes NAV által rendszeresített űrlapok benyújtása.

További tájékoztatás (az átmeneti évben az ügyfelek részéről a NAV felé küldendő dokumentumok, valamint a NAV részéről az ügyfelek felé küldendő dokumentumok esetében az elektronikus kommunikáció folyamatáról):

Tájékoztatás a Nemzeti Adó- és Vámhivatal előtti elektronikus ügyintézés általános szabályairól

Az elektronikus ügyintézéshez szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön keresztüli azonosítás, az alábbi módok egyikén:

  1. Ügyfélkapu azonosítás.

Az Ügyfélkapu olyan azonosítási szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználó biztonságosan léphessen kapcsolatba az elektronikus közigazgatási ügyintézést nyújtó szervezetekkel. Ügyfélkapu regisztráció, további információ: https://ugyfelkapu.gov.hu/

  1. Részleges Kódú Telefonos Azonosítás:

A telefonos azonosító és a hozzá tartozó jelszó birtokában van lehetőség a webes felületen bejelentkezésre és a telefonhíváson keresztül történő azonosításra. Igényelhető az okmányirodákban és kormányablakokban. Kormányzati Ügyfélvonal: 1818

  1. Elektronikus személyazonosító igazolvány, eSzemélyi:

Az új, 2016. január 1-jét követően kiadott elektronikus személyazonosító igazolvánnyal (eSzemélyi) a számítógépéhez csatlakoztatott kártyaolvasó eszköz, a telepített eSzemélyi Kliens kártyaolvasó alkalmazás és az állandó személyazonosító igazolványhoz tartozó PIN-kód segítségével tudja azonosítani magát. További információ: https://eszemelyi.hu/

Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez (képre kattintva vagy linkről indítva: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap) válassza ki az önkormányzatot:

Jelentkezzen be ügyfélkapujával, majd válassza ki az önkormányzatot:

Van lehetőség a kiválasztott önkormányzat jelölésére (kedvenc vagy alapértelmezett):

Válasszon a Portál szolgáltatások közül:

Ügykövetés: Kérhet tájékoztatást a kiválasztott településnél folyamatban levő, elektronikusan indított ügyének ügyintézési állapotáról.

Adóegyenleg lekérdezés: Lekérdezheti az adott településhez tartozó adóhatóságnál fennálló helyi adóegyenlegét, vagy képviseleti joggal felruházott személyként azon (természetes vagy jogi) személyek egyenlegét, amelyekkel kapcsolatban az önkormányzatnál jogosult eljárni.

Ügyindítás: Ügyet indíthat a kiválasztott településnél elektronikus űrlap kitöltésével és beküldésével:

  1. Válassza ki az ügytípust, amelyet intézni szeretne
  2. Válassza ki az Eljárás módja mezőben, hogy Saját nevében vagy Meghatalmazottként/képviselőként kívánja benyújtani az elektronikus űrlapot
  3. Válassza ki az ügytípust, töltse ki az iFORM űrlapot, majd ellenőrzést követően nyújtsa be
    Van lehetőség az elektronikus űrlapkitöltés során korábban mentett űrlapok megnyitására

Sikeres feladást követően: A sikeres feladásról Feladási igazolást kap személyes Ügyfélkapujának Értesítési tárhelyére. A feladást követően figyelje tárhelyét, mert az önkormányzat válaszát oda fogja elküldeni.
Az értesítési tárhely azonosítást követően elérhető: https://tarhely.gov.hu/levelezes/uzenetek/beerkezett
A tárhely a beérkező dokumentumokat, igazolásokat, nyugtákat 30 napig tárolja. Azokat a dokumentumokat, amelyeket hosszabb ideig szeretne megőrizni, átmozgathatja a Tartóstárba.

Elektronikus űrlappal nem támogatottak ügyek esetén az önkormányzat az e-Papír szolgáltatás segítségével biztosítja az elektronikus, hitelesített levelezést, ügyindítást.

Az állampolgárok az Ügyfélkapuval történő azonosítást követően állíthatják össze küldeményüket, szabad szöveges mezőben megírhatják, hogy milyen okból fordulnak az önkormányzathoz.

Bejelentkezés után a megjelenő űrlapon adja meg/lenyíló menüből válassza ki a témacsoportot, ügytípust, címzettet (az önkormányzatot), levél tárgyát, a levél szövegét. A kérelemhez mellékleteket csatolhatnak. Az e-Papír szolgáltatás elérhetősége: https://epapir.gov.hu

Elektronikus fizetés

Az E-ügyintézési törvény alapján a gazdálkodó szervezet ügyfél köteles, a természetes személy ügyfél jogosult az ügye során az ügyintézésért fizetendő közterheket, adminisztratív díjakat, valamint a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton megfizetni.

Az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 20. § (1) bekezdése alapján a pénzforgalmi számlanyitásra kötelezett adózó a fizetési kötelezettségét belföldi pénzforgalmi számlájáról történő átutalással köteles teljesíteni.

Az elektronikus fizetés jelenleg az alábbi fizetési számlára teljesíthető átutalással:

[Önkormányzat nevének beillesztése] Önkormányzat, fizetési számla száma: [számlaszám beillesztése]

Kérjük, befizetéskor az átutalás közlemény rovatában – amennyiben ismert – az érkeztető azonosító vagy az iktatószámát, ennek hiányában az ügyfél nevét és az ügy típusát feltüntetni.

Cégkapu

Az E-ügyintézési tv. 2018. január 1-től kötelezővé teszi a gazdálkodó szervezetek számára az állammal való elektronikus kapcsolattartást és az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségről történő dokumentumküldést és az azon történő fogadást, melynek teljesítéséhez az állam a gazdálkodó szervezetek számára Cégkapu szolgáltatást biztosít. Az egyéni vállalkozók továbbra is az ügyfélkapu szolgáltatással jogosultak az elektronikus kapcsolattartásra, Cégkapu regisztrációs kötelezettség ezt a kört nem érinti. A cégkapu regisztráció elvégezhető: https://cegkapu.gov.hu

Felhasználói bejelentések, panaszok, műszaki támogatás kérése

A központi szolgáltatások üzemeltetője a NISZ Zrt. az állampolgárok és gazdasági társaságok számára a felhasználói bejelentések, panaszok, műszaki támogatás kérése céljából az állampolgárok és gazdasági társaságok számára az alábbi elérhetőségeken, és módon nyújt támogatást:

Kormányzati Ügyfélvonal (1818)

Telefonos és elektronikus ügyfélszolgálat
Telefon: 1818
Külföldről: +36 (1) 550-1858
E-mail: ekozig@1818.hu

Középületek váltak korszerűbbé Szuhogyon

Patakmeder Rendezés Szuhogy Belterületén

Épületenergetikai fejlesztés, megújuló energiaforrás hasznosításával kombinálva Szuhogyon a József Attila Utca 56 szám alatt elhelyezkedő óvodában

Az első világháború centenáriumi rendezvénysorozata keretében, az Első Világháborús Centenáriumi Emlékbizottság megbízásából, a Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásért Közalapítvány XX. század Intézete által meghirdetett KKETTKK-CP-02 jelű pályázaton Szuhogy Község Önkormányzata 1 976 737 Ft vissza nem térítendő támogatásban részesült, az első világháborús emlékmű helyreállítására.

A kivitelezési munkák határidőre befejeződtek.

A kivitelező: J + K Borsod Consulting Kft.

3780 Edelény, Tárna út 1.

Magyar Falu Program

Szuhogy Község Önkormányzata

Cím: 3734 Szuhogy József Attila u. 52.
Telefon / Fax: +36 48 461 582
E-mail: polgarmester@szuhogy.hu, jegyzo@szuhogy.hu, titkarsag@szuhogy.hu

© 2015 Szuhogy.hu Minden jog fenntartva!

IT-Nav Hungary Kft.